سفر

هتل ها

سفر

هتل ها

تور آسیا

و ذهن منظم :زمانی که میهمان پشت میز قرار میگیرد خدمتکارباید با رفتاری مؤدبانه به او خوش آمد گویی کند هرگز با خستگی و بدی با او رفتار ننماید خدمتکار باید به : یک جنتلمن بگوید : صبح بخیر آقا . به یک دو شیزه بگوید ، “ صبح به خیر مادام “ . به مردم جوان ، “ صبح به خیر “ . اگر میهمان آشنا باشد در ابتدا میگویم صبح به خیر آقای براون ( برای مثال ) اما بعدا“ او باید به عنوان “آقا“ نامبره شود ‌تر به حساب کارها برسید. متل، رستوران و … آ هتل شنا می‌شوند. آنها همچنین باید به زبان انگلیسی و یک زبان پرکاربرد دیگر مسلط باشند و قادر ب ه برقراری روابط اجتماعی خوبی باشند کاروان مسافرتی روی بام هتل در بالای بام هتلی